Het verhaal van
Vahodi
en WeGroup
Hoe Vahodi als verzekeringsmakelaar meer tijd creëerde voor klantcontact
Met
Joakim Van Hootegem
,
Verantwoordelijke klantenrelaties
bij
Vahodi
Bekijk hoe
Vahodi
Louise van WeGroup gebruikt
Over
Vahodi
Vahodi is een verzekeringsmakelaar en bankagent voor zowel KMO’s als particulieren. In hun DNA zitten vijf sleutelbegrippen gebakken die hun elke dag opnieuw aanzetten en motiveren om de belangen van hun klant centraal te stellen. Samen staan ze voor vertrouwen, verzekeren, vrijheid, veelzijdig advies, en een vlotte service. Om deze sleutelbegrippen vlot te kunnen verwezenlijken gingen ze op zoek naar een platform die hun efficiëntie als verzekeringsmakelaar omhoog ging helpen.
Louise heeft veel meer tijd gecreëerd voor onze medewerkers waardoor zij veel meer kunnen bezig zijn met klantcontact.
Hoe Louise,
Vahodi
geholpen heeft

In het verleden ging Vahodi, maatschappij per maatschappij, alle offertes manueel gaan opmaken. Het was niet efficiënt om telkens op te zoeken welke regels er voor welke maatschappij gelden om deze vervolgens overal opnieuw te moeten ingeven in de verschillende maatschappij modules. Een bijgebouw telt bij de ene maatschappij bijvoorbeeld vanaf 12m², maar bij de andere pas vanaf 20m².

Met Louise van WeGroup kunnen ze dit perfect opvangen. Dankzij de multitarificatie tool kunnen ze meerdere offertes opvragen bij meerdere maatschappijen in één keer. De uniforme vragenlijst zorgt er voor dat er automatisch rekening gehouden wordt met de verschillende regels bij verschillende maatschappijen. En wanneer een klant de grootte van zijn bijgebouw niet weet, wordt die informatie meteen opgehaald via de externe databronnen van Louise.

Multi-tarificatie met maatschappijen

Door de multi-tarificatietool kan Vahodi op een eenvoudige manier meerdere offertes opvragen bij verschillende maatschappijen.

Efficiënte en uniforme vragenlijsten

Onze uniforme vragenlijsten zorgen er voor dat er automatisch rekening gehouden wordt met de verschillende regels bij verschillende maatschappijen.

Externe databronnen voor meer informatie

Door externe databronnen in Louise kan Vahodi hun klanten ontlasten. Wanneer de klant informatie over hun huis of auto niet weet, kan deze via Louise simpelweg opgezocht worden.

Wanneer een klant bepaalde informatie niet ter beschikking heeft, zoals de grootte van zijn bijgebouw, kunnen we via de externe databronnen van Louise deze informatie achterhalen.
Focus meer op klantcontact, met Louise