Het verhaal van
verzekeringskantoor Degima Verzekeringen
en WeGroup
Hoe Degima nu dubbel zoveel klanten kan bedienen met nog meer klantcontact
Met
Davy Degezelle
,
Zaakvoerder
bij
verzekeringskantoor Degima Verzekeringen
Bekijk hoe
verzekeringskantoor Degima Verzekeringen
Louise van WeGroup gebruikt
Over
verzekeringskantoor Degima Verzekeringen
Verzekeringskantoor Degima verzekeringen is een jong en dynamisch kantoor. Al sinds hun opstart zetten ze digitalisering centraal voor een betere klantenservice. Voor hun klanten is dit de allergrootste troef aangezien zij nu 24/7 hun dossier kunnen raadplegen, vragen kunnen stellen en schade kunnen doorgeven. Om nog meer te kunnen gaan inzetten op digitalisering gingen ze op zoek naar een platform die hand in hand ging met hun waarden en normen als kantoor.
3 offertes
in 5 minuten
200%
portefeuillegroei
Louise is tijdbesparend. Waar ik vroeger gemakkelijk een uur bij de klant zat, heb ik nu die klant op een halfuur volledig geholpen. Ik kan nu twee klanten helpen, waar ik er vroeger één hielp.
Hoe Louise,
verzekeringskantoor Degima Verzekeringen
geholpen heeft

In het verleden ging Degima, naar eigen zeggen, te werk op de “goede ouderwetste manier”. Tarief per tarief werd in de maatschappijmodules uitgerekend en al snel waren ze 30 minuten kwijt aan MiFID-compliancy. Hun documenten stonden verspreid over meerdere plaatsen en op het einde van de dag vonden ze hun werkproces tijdrovend.

Met Louise van WeGroup kan Degima op een eenvoudige manier 3 offertes bij verschillende maatschappijen opvragen in minder dan 5 minuten. Nu worden alle documenten in één keer opgemaakt, van voorstel tot opzeg tot plaatsingsmandaat. Door de connectie tussen Louise en BrokerCloud kan Degima nu ook alle gegevens over prospects verzamelen in één handige tool.

Multi-tarificatie met maatschappijen

Door de multi-tarificatietool kan Degima op een eenvoudige manier 3 offertes opvragen bij verschillende maatschappijen in 5 minuten.

Automatisch gegenereerde MiFID-documenten

Met Louise worden alle documenten in één keer opgemaakt van voorstel tot opzeg, tot plaatsingsmandaat. Volledig MiFID-compliant.

Meer klanten dankzij campaigns

Door een nieuw efficiënt werkproces kan Degima 2 klanten bedienen in de tijd van 1. Dubbel zoveel tijd voor nieuwe klanten aan de hand van campaigns.

Integratie met BrokerCloud

Dankzij de API connectie met BrokerCloud worden alle gegevens over een klant verzameld in één handige tool.

Louise is gewoon gemakkelijk. Je krijgt jouw verschillende tarieven, je klikt op welke je wil, Louise stuurt het naar de maatschappij module en mijn documenten worden gegenereerd. That's it.
Met Louise help je twee klanten in de tijd van één.