WeGroup volgt alle updates in verzekering technologieën op de voet. Laat u inspireren wat dit voor u kan betekenen en schrijf u in op de maandelijkse nieuwsbrief.

Dankjewel voor je interesse!
Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens...
Terug naar Insurblog
WeGroup Nieuws

ProFlow van WeGroup: dé functionaliteit voor elke verzekeringsprofessional

Tal van kantoormedewerkers zijn intussen vertrouwd met het ‘virtueel adviesgesprek’, de meest gebruikte en tevens oudste functionaliteit binnen het Louise platform. De toepassing wordt vooral gebruikt samen met de klant, of door de klant van op afstand. Steeds meer ontstond daarom de vraag naar een functionaliteit die bedoeld is voor louter professioneel gebruik door de kantoormedewerker. Om die reden ontwikkelde WeGroup een nieuwe toepassing voor Louise die inspeelt op deze behoefte en kosteloos toegankelijk is voor alle professionele klanten: ProFlow.

Aan de slag in slechts enkele minuten

In ProFlow kan de gebruiker snel en efficiënt producten vergelijken zonder telkens door het adviesgesprek met Louise te moeten lopen.

1. Vul de basisgegevens van het risicoprofiel in

Dat kan simpelweg door een of meerdere producttypes te selecteren, en vervolgens aan te duiden van welke partnermaatschappijen de gebruiker producten wenst te vergelijken.

Na het ingeven van de nodige klantgegevens (of rechtstreeks op te laden vanuit het beheerspakket) berekent Louise alle mogelijke productcombinaties bij de gekozen maatschappijen. Dat houdt elke samenstelling van hoofdproducten met bijkomende dekkingen of variaties (zoals vrijstellingen en uitbreidingen) in.

2. Filter de resultaten

Uiteraard is het niet de bedoeling dat een kantoormedewerker alle, soms wel honderden, resultaten overloopt. Louise voorziet namelijk een uitgebreid filtersysteem. Gelijkaardig met gekende platformen als Booking of Bol.com kan men simpelweg aanklikken welke elementen in de resultaten moeten worden opgenomen. “Ik ben op zoek naar een Omnium met een specifieke afschrijving en de volgende bijkomende dekkingen”, et voila! Zelfs een maximale prijs kan worden aangeduid, indien de klant een bepaald budget in gedachten heeft.

3. Wijzig gegevens binnenin de polisaanvraag en stuur door

Ook het aanbrengen van wijzigingen kan in enkele clicks. Na het kiezen van een of meerdere verzekeringsproducten kan de medewerker op maat van de klant aanpassingen maken. Zo kunnen dekkingen worden gewijzigd of bepaalde kortingen worden toegepast. Uiteraard houdt Louise bij dit laatste steeds rekening met de maximaal toegestane korting van het kantoor bij de verschillende maatschappijen. Wanneer uiteindelijk het perfecte product werd samengesteld, kunnen alle gegevens worden doorgestuurd naar de maatschappijmodule voor finale verwerking en polisopmaak.

Dankzij alle ProFlow functionaliteiten en de snelheid en efficiëntie waarbij producten kunnen worden vergeleken en onderschreven, wordt deze nieuwe functionaliteit dé toepassing voor elke professionele gebruiker van het Louise-platform.

Over
Louise
Als virtuele kantoormedewerker die 24/7 beschikbaar is, helpt Louise bij het adviseren van klanten, het uitvoeren van administratieve taken en de verwerking van schadegevallen.
Name
Position
Company
Category
No items found.
share

Ontdek #InsurBlog,
jouw maandelijkse inspiratie

Blijf op de hoogte van nieuwe verzekeringstrends en ontvang waardevolle inhoud, zoals interviews met marktleiders, expert talks, minigidsen, blog artikels en webinars.
Of maak hier je afspraak
Dankjewel voor je interesse!
Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens...

Aanbevolen artikels

Terug naar Insurblog